STOP BRINGING YOUR KIDS TO THE BOULDERS!!!!!!!!!!!!!!!

Search
Go

Discussion Topic

Return to Forum List
Post a Reply
Messages 161 - 177 of total 177 in this topic << First  |  < Previous  |  Show All  |  Next >  |  Last >>
mechrist

Gym climber
South of Heaven
Mar 19, 2013 - 01:00pm PT
I usually avoid people when I'm climbing, so they usually don't annoy me too much.

Dogs only annoy me when they are aggressive. If they are aggressive to me or my dogs, they will get a boot to the head. Otherwise I'll gladly share my water, give them a treat, etc.

Kids that don't scream are awesome at the crag. I'll gladly run over and spot a little one scrambling up some sketchy choss and high five them when they are done.

But that's just me, and I'm an as#@&%e.
mouse from merced

Trad climber
The finger of fate, my friends, is fickle.
Oct 1, 2014 - 01:21pm PT
YAY! They made Farouk stop taking himself to the Forum!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

YAY! The big bully's gone, come out to play, kids.


Yesterday, Camp 4.

Aaron showed up on Alex's heels. Almost literally, but then Gene took charge.

Aaron's folks, Amsterdammers, played hard on ML and Alex went off on his own with his partner.

His days as Number One are finite, and he knows it...a flashing light.

AFA, Aaron from Amsterdam.
My name is Aaron, from Amsterdam.  I'm gonna be dangerous.
My name is Aaron, from Amsterdam. I'm gonna be dangerous.
Credit: mouse from merced
Celine and Roger working the Lightning.
Celine and Roger working the Lightning.
Credit: mouse from merced
You want the pad here, dad.
You want the pad here, dad.
Credit: mouse from merced
I gotta stop slapping that sloper so hard.  Yipes!
I gotta stop slapping that sloper so hard. Yipes!
Credit: mouse from merced
This young man's for real, folks!  And his hat's SO Freakin' COOL!
This young man's for real, folks! And his hat's SO Freakin' COOL!
Credit: mouse from merced
Alex's bouldering partner, Josh, was impressed and wants a hat just li...
Alex's bouldering partner, Josh, was impressed and wants a hat just like it!

Credit: mouse from merced
The kid's just a tyro, but so was I once upon a time in Sacramento.  I...
The kid's just a tyro, but so was I once upon a time in Sacramento. I want one of those hats with the initials, too!
Credit: mouse from merced
Mighty Hiker, sorry I missed you. I asked around and you were either on a final mission for the Facelift or out playing with the other kids.
DataMind

Social climber
Oct 1, 2014 - 01:54pm PT
Will someone please post up the definitive list of what I can and cannot bring climbing. And please specify it by style. It's too time consuming pouring thru the forums to compile my own list, which is conflicting.

Thanks!
skitch

climber
East of Heaven
Oct 1, 2014 - 02:00pm PT
YEAH! Kids should stick to soloing walls.
















Damn Kids
Damn Kids
Credit: skitch
locker

climber
STFU n00b!!!
Oct 1, 2014 - 02:03pm PT


Always fascinating looking at those things...

Talk about climbing...



Proof positive that shoes don't make the climber...
Tami

Social climber
Canada
Oct 1, 2014 - 03:24pm PT
Yea so STOP BRINGING YOUR SHOES TO THE BOULDERS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!666
DataMind

Social climber
Oct 1, 2014 - 03:42pm PT
Don't bring your kids,
for they will annoy.

Don't bring your dog,
even though she'll enjoy.

Don't bring your music,
it's loud and offends.

Don't bring your parents, noobs,
or all your friends.

Don't bring an attitude,
there's no place for it.

or spread your gear,
there's no where to sit.

Actually bring everything,
wherever you roam.

It doesn't matter to me
cause I'm staying at home :(
moosedrool

climber
lost, far away from Poland
Oct 1, 2014 - 03:52pm PT
Fuk, another Yeats.

Don't bring your poems to the brothel!!!

Moose
Barbarian

climber
Oct 1, 2014 - 04:20pm PT
All unattended children will be given two cookies, a cup of coffee, and a puppy.
DataMind

Social climber
Oct 1, 2014 - 04:27pm PT
I'm sorry my lyrical genius gives you distaste
while clicking away the time you do waste

Now back to your nonsensical banter, moosey my friend
and I'll stop writing words which I cannot defend ;)
moosedrool

climber
lost, far away from Poland
Oct 1, 2014 - 05:46pm PT
LOL, DataMind!

Moose
little Z

Trad climber
un cafetal en Naranjo
Oct 1, 2014 - 05:52pm PT
Bump for fun!

Shoot the dogs?????????

Cage the kids!!!!!!!!!!!!!

Annoyance levels: 20 dogs = 10 climbers = 1 kid

Don't bring your poems to the brothel!!!

there you have it, Moose is Farouk!
mouse from merced

Trad climber
The finger of fate, my friends, is fickle.
Oct 1, 2014 - 06:33pm PT
Please don't bring oranges to an apple dunk.

The rhymes on this page surely lack some spunk.

Please don't bring cauliflower to a meatfest.

Just bring a chalk bag and forget the rest.

I like your style, Locker.  I wanna be like you but do some climbing, ...
I like your style, Locker. I wanna be like you but do some climbing, too.
Credit: mouse from merced



FRUMY

Trad climber
Bishop,CA
Oct 1, 2014 - 06:38pm PT
Yep!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!???????? ok

If you shoot my dog. I'll bite you.!!!!!!!!!!!!!!!!maybe I'm pretty slow.

Bring your dogs, bring your rotten kids but please leave your poetry at home.
yanqui

climber
Balcarce, Argentina
Oct 1, 2014 - 06:41pm PT
Credit: yanqui
Credit: yanqui

RyanD

climber
Squamish
Oct 1, 2014 - 06:54pm PT
STOP FORGETTING TO BRING YOUR WEED TO THE BOULDERS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111!!!!!!!!1!1!!
mouse from merced

Trad climber
The finger of fate, my friends, is fickle.
Oct 1, 2014 - 07:05pm PT
Stop bringing your schwag boo, RyanD. Try the real thing.
Camila's second climbing lesson in Yosemite, guided by the multi-talen...
Camila's second climbing lesson in Yosemite, guided by the multi-talented BooDawg and friend of Dolt's.
Credit: LilaBiene
Messages 161 - 177 of total 177 in this topic << First  |  < Previous  |  Show All  |  Next >  |  Last >>
Return to Forum List
Post a Reply
 
Our Guidebooks
Check 'em out!
SuperTopo Guidebooks


Try a free sample topo!

 
SuperTopo on the Web

Review Categories
Recent Route Beta
Recent Gear Reviews