Woodfords Canyon

Search
Go

Discussion Topic

Return to Forum List
Post a Reply
Messages 861 - 880 of total 2084 in this topic << First  |  < Previous  |  Show All  |  Next >  |  Last >>
Friedo

Trad climber
South Lake Tahoe
Mar 29, 2013 - 02:53pm PT
Kenny,
looks like rain this weekend. Maybe next weekend? I've been mtn biking but would like to get back on the rock... (insert gratuitous drug reference here)
KP Ariza

climber
SCC
Mar 29, 2013 - 03:17pm PT
Give it a rest chump chimp. Spray on about your routes and your area. Its what you've done best on this forum for years now. Attention seeking poser.
Jebus H Bomz

climber
Peavine Basecamp
Mar 29, 2013 - 03:49pm PT
Putting the goods out there about an area in development and building real community sounds like such posing. Or is it the best use of this forum possible? Geeze... hard call.

This is over some perceived slights over sport climbing? While others are building something of value you embarrass yourself by looking like a thin-skinned crybaby. Just sayin' ;).
Ron Anderson

Trad climber
Soon to be Nipple suckling Liberal
Mar 29, 2013 - 03:51pm PT
Well im lost..??
Jebus H Bomz

climber
Peavine Basecamp
Mar 29, 2013 - 03:55pm PT
It's nothing, Ron. Ariza's apparently all butt hurt not everybody strokes it to a Chris Sharma baseball card at night like he does is as near as I can figure it.

He also decided Woodfords is a crap pile based on some visit there over twenty years ago and gets his feelings hurt seeing it played up on the forum.
T Hocking

Trad climber
Redding, Ca
Mar 29, 2013 - 03:58pm PT
Me too,
mus be a personel issue twix em.
Jebus H Bomz

climber
Peavine Basecamp
Mar 29, 2013 - 04:01pm PT
Ah, it would become clear with proper linking of threads. All I know is Woodfords will be celebrated long after the bolts rust out of Ariza's seaside piles, lol.
Ron Anderson

Trad climber
Soon to be Nipple suckling Liberal
Mar 29, 2013 - 04:03pm PT
Crap pile? Yeah there are a few there, but for the rest~~purdy darn gud granite. Sorry to see the fuss here.

Jebus H Bomz

climber
Peavine Basecamp
Mar 29, 2013 - 04:07pm PT
I don't want the man to be misrepresented, so here's some exact quotage:


BTW, Iv'e been to Woodford's one time. That was twenty four years ago so it wasn't me or my friends out there. In my opinion, for the most part, the place is a hyped up, out of the way turd pile being propped by windbags like you.


From those who dig our turd piles at Woodfords: F*#k you, Ariza.

...and...

Have a good day!
Ron Anderson

Trad climber
Soon to be Nipple suckling Liberal
Mar 29, 2013 - 04:11pm PT
Ouuuuuch.. Geez Kip,, Woodfords has way more stone than Donner. You can barely see 50% of it from the highway. Theres section 20 ventures there in the 7 pitch range. (sigh) reminds me of the ol north/south tahoe stuff BITD lol!


yeah i lub my turd piles..
mechrist

Gym climber
South of Heaven
Mar 29, 2013 - 04:15pm PT
Woodfords may be mostly short, broken, wandering, somewhat contrived lines with horrible rattle snake infested approaches that barely justifies 3-4 visits a year, but it ain't really choss... and it is fun. Far better than Pie Shop. I'm looking forward to the guide and appreciate the work being done.
Jebus H Bomz

climber
Peavine Basecamp
Mar 29, 2013 - 04:18pm PT

yeah i lub my turd piles..


Personally, I lube mine. Constipation.
T Hocking

Trad climber
Redding, Ca
Mar 29, 2013 - 04:22pm PT

BTW, Iv'e been to Woodford's one time. That was twenty four years ago so it wasn't me or my friends out there. In my opinion, for the most part, the place is a hyped up, out of the way turd pile being propped by windbags like you.



He probably got spanked hard there one day 24 years ago and is exacting his revenge on those that care fer the place, geez man git over it!
If ya don't have anything nice to say STFU. (Mom taught me that)
KP Ariza

climber
SCC
Mar 29, 2013 - 04:38pm PT
Ron. Ariza's apparently all butt hurt not everybody strokes it to a Chris Sharma baseball card at night like he does is as near as I can figure it.

Wow. Stop taking your med's did you?

All I know is Woodfords will be celebrated long after the bolts rust out of Ariza's seaside piles, lol.

"My" Seaside Pile was developed ten years before I ever even climbed there. 5.13c was done there in 1984. That aside, Do you think you could even tow your ass up the warm ups down there? Of course not. No talent big mouth.

From those who dig our turd piles at Woodfords: F*#k you, Ariza.

Nobody cares about your f*#king glory hole known as Woodfords....and....have a shitty day
Jebus H Bomz

climber
Peavine Basecamp
Mar 29, 2013 - 04:42pm PT
Hahaha... same to you sweet heart! It's telling to see the fragile bones of such an arrogant d#@&%e laid bare. Easy trollin'. Don't let the door hit you on your backside, m'kay?
Ron Anderson

Trad climber
Soon to be Nipple suckling Liberal
Mar 29, 2013 - 04:42pm PT
Kip dangit im not nobody! Im somebody.. My moma tow-me-so..
KP Ariza

climber
SCC
Mar 29, 2013 - 04:47pm PT
It's been fun Jeebus
Jebus H Bomz

climber
Peavine Basecamp
Mar 29, 2013 - 04:53pm PT
Sure it has.

I liked some of those seaside piles, actually ;). Kinda stoked on the whole Sharma/Ondra thing too.

I mostly look at it all as climbing, but if you want to slag a community and one of its crags like some sort of climbing Napoleon, I guess I'll continue to call a spade a spade. And laugh while doing it!
T Hocking

Trad climber
Redding, Ca
Mar 29, 2013 - 04:54pm PT
Now we're comparing turd piles,
One mans turd pile is another mans Taj Mahal.
Support yer local turd pile!
KP Ariza

climber
SCC
Mar 29, 2013 - 05:05pm PT
word
Messages 861 - 880 of total 2084 in this topic << First  |  < Previous  |  Show All  |  Next >  |  Last >>
Return to Forum List
Post a Reply
 
Our Guidebooks
Check 'em out!
SuperTopo Guidebooks


Try a free sample topo!

 
SuperTopo on the Web

Review Categories
Recent Trip Report and Articles
Recent Route Beta
Recent Gear Reviews